• BIST 83.574
  • Altın 89,068
  • Dolar 2,3145
  • Euro 2,8405
  • Kocaeli 7 °C
  • İstanbul 11 °C

SEDAŞ iletişim numaraları değişti

SEDAŞ iletişim numaraları değişti
SEDAŞ Gebze İşletmesi telefon santral numarası ve SEDAŞ'ın Sakaryadaki Şirket Merkez birimleri santral numarası da değişti.

Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş. (SEDAŞ) Gebze İşletmesi telefon santral numarası ve SEDAŞ’ın Sakaryadaki Şirket Merkez birimleri santral numarası da değişti. SEDAŞ Gebze İşletmesi ile 0(262) 675 10 10 pbx özellikli yeni telefon numarasından, SEDAŞ Şirket Merkezi için de 0(264) 295 85 00 numaralı telefondan  iletişim kurulabilecek. İletişimde sıkıntı yaşanmaması için bilinen eski numaralar bir süre kullanımda bırakılacak.

AJANDANIZDA GÜNCELLEYİN
SEDAŞ Gebze İşletmesine ait 0(262)675 10 10 pbx özellikli yeni telefon  numarasından, SEDAŞ’ın Gebze İşletme birimlerine  ulaşılırken SEDAŞ Gebze İşletme birimlerinin dahili numaralarını  bilmeyen SEDAŞ müşterileri,  SEDAŞ’ın telefon santral  operatörleri ile aradıkları birimlere yönlendirilecekler. SEDAŞ Gebze İşletmesinin önceki santral numarası olan 646 42 77 nolu telefonu belirli bir süre için kullanımda tutulacak. SEDAŞ Kocaeli İşletme birimleriyle  ise yine daha önce de kullanılan 0(262) 331 05 00 nolu telefondan iletişim sağlanmaya devam edilecek. SEDAŞ’ın Sakarya’daki  Genel Merkezi için kullanılacak değişen telefon santral numarasını ise  0(264) 295 85 00 olarak ajandanıza kayıt edebilirsiniz.
 
ARIZA İÇİN ARAMALAR ALO 186 ÇAĞRI MERKEZİNCE KARŞILANIYOR
SEDAŞ müşterileri tüm arıza bildirimlerini 186 nolu  telefon numarasını tuşlayarak bildiriyorlar.  Tüm arıza bildirimleri SEDAŞ tarafından yeni kurulan  çağrı merkezindeki  operatörler tarafından kayıt altına alınarak takip ediliyor. Müşteri memnuniyeti sağlamak üzere telefondaki müşterileri ile birebir iletişim kuran operatörlerin görev yaptığı SEDAŞ Çağrı merkezinde, alınan arıza bildirimlerinin  bilgi işlem kayıtları da yapılıyor. Özel eğitim almış operatörlerle karşılanan çağrılar, titizlikle cevaplanarak, ilgili merkezlere yönlendiriliyor. SEDAŞ, Gebze İşletme Müdürlüğü Binasında yapılandırılan  Çağrı Merkezinde aynı anda 15 çalışanıyla müşterilerinden gelen ihbarların  dinlenmesini, cevaplandırılmasını ve operatörler tarafından bilgi işlem kaydı yapılarak  arızanın olduğu merkeze arıza ihbarının yönlendirilmesini 7 gün 24 saat saat kesintisiz olarak sürdürüyor.

 

Diğer Haberler
  • Arı Sütünün Kilosu 3-5 Bin Lira20 Aralık 2014 Cumartesi 14:33
  • Çilek 10 TL’den satıldı20 Aralık 2014 Cumartesi 14:31
  • Chanta’daki çantalarda “Pişti” olasılığı yok20 Aralık 2014 Cumartesi 11:38
  • Cep telefonlarının patlama sebepleri20 Aralık 2014 Cumartesi 11:06
  • Kastamonu'da bir ayı mezardan ceset çaldı20 Aralık 2014 Cumartesi 11:04
  • ABD'nin Venüs planı20 Aralık 2014 Cumartesi 11:04
  • Firma ilan verdi, o ayakkabıları geri istiyor20 Aralık 2014 Cumartesi 10:33
  • Otomatik ödemede ‘ücret’ sürprizi!20 Aralık 2014 Cumartesi 10:19
  • Korkunç ders!20 Aralık 2014 Cumartesi 10:13
  • Engellileri unutmadı20 Aralık 2014 Cumartesi 09:19
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Demokrat Gebze | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0262 646 70 70 (Pbx) | Faks : 0262 642 26 26 | Haber Scripti: CM Bilişim